Spletno odpiranje računa

Aplikacija za odprtje bančnega računa brez obiska poslovalnice

Potrebovali boste:

Približno 10 minut
Mobilni telefon
Osebni dokument
Davčno številko

Kako poteka?

Aplikacija za odprtje bančnega računa brez obiska poslovalnice
1
Izpolnite spletno vlogo

Potrebujete le osebni dokument in davčno številko. V nekaj korakih nam boste posredovali osebne podatke, ki jih potrebujemo za odpiranje bančnega računa.

Čas 5 min
2
Video identifikacija

Za uspešno dokončanje odpiranja računa prek spleta je potrebna izvedba osebne video identifikacije, ki poteka na daljavo.

Čas 5 min
3
Elektronski podpis

Ob zaključku postopka video identifikacije boste z enkratnim geslom, ki vam bo posredovana na telefon,
elektronsko podpisali pogodbeno dokumentacijo in tako odprli svoj prvi osebni bančni račun pri UniCredit Bank.

Več informacij

Aplikacija za odprte računa brez obiska poslovalnice

Pogoji za odprtje bančnega računa

Vpisali in posredovali nam boste nekaj osebnih in kontaktnih podatkov, zato pripravite svojo EMŠO in davčno številko. Zaupati nam boste morali tudi nekaj finančnih podatkov. Za video identifikacijo si boste morali priskrbeti ustrezno spletno kamero z mikrofonom ter zvočniki (slušalke z mikrofonom) in prostor, ki vam bo zagotavljal dovolj zasebnosti. Za ostalo poskrbimo mi.

Pogosta vprašanja

1. Kakšni so pogoji za Online odprtje osebnega bančnega računa?
Za spletno odpiranje bančnega paketa morate biti stari vsaj 18 let, imeti status državljana in rezidenta v Republiki Sloveniji in v UniCredit Bank odpirate račun prvič.

2. Kaj potrebujem za Online odprtje osebnega bančnega računa?
V spletni obrazec boste vnesli svoje osebne in kontaktne podatke. Potrebovali boste svojo EMŠO in davčno številko. Dokončanje postopka boste potrdili z validacijskim geslom, ki vam jo pošljemo v SMS sporočilu. Če se v postopku odločite identificirati prek video identifikacije in z digitalnim podpisom dokončati postopek na spletu, boste potrebovali računalnik s kamero in mikrofonom, dobro osvetljeni prostor, ob sebi pa osebni dokument, ki ga boste navedli v spletnem obrazcu in mobilni telefon s številko, ki jo boste pred tem navedli v spletnem obrazcu. Račun boste lahko odprli tudi v izbrani poslovalnici, kjer bo pogodbena dokumentacija po vnosu vaših osebnih in kontaktnih podatkov že pripravljena čakala le še na vaš lastnoročni podpis. Postopek bo za vas v obeh primerih hitrejši in prijaznejši od (ne)napovedanega obiska bančne poslovalnice.

3. Zakaj je za Online odprtje osebnega bančnega računa potrebna osebna oziroma video identifikacija?
Če želite v svojem imenu odpreti osebni bančni račun v katerikoli banki v Republiki Sloveniji, mora banka skladno z zakoni, ki veljajo v RS, preveriti vašo istovetnost. Postopek preverjanja vaše identitete se lahko izvaja osebno v bančni poslovalnici oziroma lahko Banka izključno za stranko, ki je fizična oseba, ugotovi in preveri njeno istovetnost tudi brez njene osebne fizične navzočnosti v prostoru z uporabo video identifikacije v lastni virtualni poslovalnici ali prek zunanjega pogodbenega izvajalca, ki ponuja ustrezno, certificirano rešitev, ki je skladna z evropsko in slovensko zakonodajo, ob enem pa morajo biti izpolnjeni tudi naslednji pogoji:

  • Uporabnik je fizična oseba, ki spletno odpira račun v svojem imenu in za svoj račun (op. Prijava pod tujim imenom ni dovoljena, zoper takšno dejanje se lahko uvede tudi kazenski pregon, ki vodi do odškodninskih zahtevkov).
  • Uporabnik je rezident Republike Slovenije, to je oseba s stalnim prebivališčem v Sloveniji.
  • Uporabnik je državljan Republike Slovenije.
  • Istovetnost uporabnika se ugotovi in preveri izključno na podlagi uradnega in veljavnega osebnega dokumenta, ki je opremljen z biometrično fotografijo (potni list ali osebna izkaznica).
  • Uporabnik je polnoleten, to je starejši od 18 let.
  • Uporabnik prvič odpira račun v UniCredit Bank oziroma v UniCredit Bank še nima odprtega osebnega bančnega računa.
  • Uporabnik ima veljaven e-poštni naslov in delujočo mobilno telefonsko številko enega od slovenskih mobilnih operaterjev.

4. Kaj je video identifikacija?
Pri uporabi storitve Online odprtje osebnega bančnega računa se kot uporabnik na bančni spletni platformi najprej registrirate. Z registracijo v spletni aplikaciji, ki je del bančne spletne platforme, ustvarite svoj začasni račun; identificirate se s svojim e-poštnim naslovom in mobilno telefonsko številko, na katero prejmete SMS geslo, ki ga uporabite za dostop do svojega začasno ustvarjenega računa in nadaljevanje postopka.

V nadaljevanju postopka banki posredujete osebne podatke, ki so potrebni za preverjanje vaše identitete in za pripravo ter podpis potrebne dokumentacije.

Video identifikacijo banka ali njen pogodbeni izvajalec izvede v osebnem razgovoru, ki jo opravita prek spletnega video klica z osebo v kontaktnem centru banke ali zunanjega pogodbenega izvajalca. Z izvedbo postopka video identifikacije soglašate tudi s pridobivanjem fotografij iz vašega osebnega dokumenta (osebne izkaznice ali potnega lista) in niza portretnih fotografij, ki nastanejo v postopku in dokazujejo vašo živost v času opravljanja video identifikacije.

Video klic traja v povprečju 3-5 minut.

Za video klic prek namiznega računalnika boste potrebovali:
  • internetno povezavo
  • novejšo verzijo brskalnika z naloženim WebRTC vtičnikom;
    • Internet Explorer 8 in novejši;
    • Google Chrome (verzija 48.0.0 in novejše, za Windows in Mac OS);
    • Mozilla Firefox (verzija 47.0 in novejše, za Windows in Mac OS);
    • Safari (verzija 9.1 in novejše, samo za Mac OS).
  • spletno kamero in mikrofon
  • veljaven osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list)
Za video klic prek mobilne aplikacije:
  • internetno povezavo;
  • aplikacijo video ID;
  • veljaven osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list).

5. Ali v primeru videoelektronske identifikacije in odprtja računa v celoti online nastopijo kakršnekoli omejitve?
Če boste postopek odpiranja bančnega računa dokončali z video identifikacijo prek spleta, bo poslovanje na tem računu brez omejitev, v kolikor pa bi želeli skleniti kakršenkoli kreditni posel, pa se boste morali najprej oglasiti v poslovalnici banke. Potem boste lahko določene kreditne posle sklepali tudi na daljavo.

6. Kdaj lahko začnem uporabljati online osebni bančni račun?
Po uspešnem zaključku postopka z video identifikacijo in elektronskem podpisovanju dokumentacije račun še ne bo čisto takoj aktiven. Na vaš e-poštni naslov vam bomo ob aktivaciji vašega bančnega računa poslali obvestilo o tem, da je vaša bančna kartica na poti in da lahko z njim zdaj tudi poslujete. Če bi se odločili na spletu postopek pripeljati le do priprave pogodbene dokumentacije in nato za obisk v poslovalnici banke, bomo račun odprli ob vašem obisku in lastnoročnem podpisu pogodbene dokumentacije v izbrani poslovalnici banke. V obeh primerih bomo ob odprtju računa aktivirali tudi vašo online in mobilno banko.

POKLIČITE NAS
080 88 00